וובינר: רימרקטינג דינאמי בפייסבוק – מהקמת קמפיין ועד לשימושים מתקדמים

אירחתי את אלון לוין, מחברת ממאיה, לוובינר על כל מה שרציתם לדעת על רימרקטינג דינאמי בפייסבוק – מהקמת קמפיין ועד לשימושים מתקדמים

נושאי הוובינר

– מבנה הקמפיין – קטלוג, פיד, מוצרים, מודעות

– הפיקסל של פייסבוק ומדידת איוונטים
– אסטרטגיה – מה לפרסם, למי ומתי
– קריאייטיב – אפשרויות ודוגמאות
– כיצד משתלב ריטרגטינג דינמי במערך השיווק
– אפשרויות מתקדמות – אוטומציה, שילוב של מידע חיצוני, קריאייטיב מורכב

לצפייה בוובינר:

פוסטים נוספים: