ב-16.4.16, אור פיאלקוב, מנכ"ל פיאלקוב דיגיטל, ואלון לוין, מחברת ממאיה, ערכו וובינר בעברית עם כל מה שרציתם לדעת על רימרקטינג דינאמי בפייסבוק – מהקמת קמפיין ועד לשימושים מתקדמים

נושאי הוובינר

– מבנה הקמפיין – קטלוג, פיד, מוצרים, מודעות
– הפיקסל של פייסבוק ומדידת איוונטים
– אסטרטגיה – מה לפרסם, למי ומתי
– קריאייטיב – אפשרויות ודוגמאות
– כיצד משתלב הריטרגטינג הדינמי במערך השיווק
– אפשרויות מתקדמות – אוטומציה, שילוב של מידע חיצוני, קריאייטיב מורכב

צפייה בוובינר