logo

077-9978050

קמפיין רימרקטינג דינאמי באאוטברין – כלי רימרקטינג חובה לאתרי איקומרס

אאוטבריין היא פלטפורמת המלצות מובילה, וניתן בעזרתה להמליץ על מוצרים או שירותים באתרי התוכן הגדולים בארץ ובעולם. אאוטבריין יצרה שותפות עם אתרי התוכן וכך ניתן להגיע לכל הקוראים של אתרי התוכן האלה ולהגיש להם המלצות על מוצרים שתרצו לקדם, בסביבה שנכונה למותג שלכם וכשהקוראים נמצאים במוד של קריאה ועניין. מומלץ לקרוא את המאמר איך להקים את הקמפיין הראשון שלכם באאוטבריין וגם איך לפלח קהל באאוטבריין.

במאמר זה נסביר האפשרות החדשה רימרקטינג דינאמי לחנויות איקומרס, כלי רימרקטינג משלים לחנויות בנוסף לפייסבוק וגוגל ולכן חובה להשתמש בו אם יש לכם חנות איקומרס.

רימרקטינג דינאמי באאוטבריין

כלי הרימרקטינג הדינאמי מאפשר למשווקים למקד באופן דינאמי למשתמשים במוצר האחרון בו צפו, ולהגדיל את ההמרה על ידי הצגת קריאייטיבים מותאמים אישית לכל צרכן. בניגוד לרימרקטינג קלאסי, רימרקטינג דינאמי מציג למשתמשים את המוצר הספציפי בו צפו או הוסיפו לעגלה.

האם כדאי לכם להשתמש ברימרקטינג דינאמי ?

רימרקטינג דינאמי הוא הכלי הטוב ביותר עבור קמעונאים ומותגים עם נפח גבוה של מוצרים שיש להם קנה מידה מספיק כדי להציג מודעות שמציגות אך ורק את המוצרים הרלוונטיים ביותר לכל משתמש בודד.

קמעונאים, מסחר אלקטרוני ומותגי נסיעות המשתמשים במיקוד דינמי מחדש צריכים להבטיח שיש להם נפח גבוה של מוצרים בקטלוג שלהם כדי לנצל באופן מלא את היתרונות של רימרקטינג דינאמי. מפרסמים עם מוצרים מעטים בלבד לא ייהנו באופן דרסטי מהכלי הזה על פני רימרטינג קלאסי, מכיוון שיש פחות הזדמנויות להתאמה אישית.

איך להקים קמפיין רימרקטינג דינאמי באאוטברין ?

רימרקטינג דינאמי זמין כאפשרות מיקוד במהלך הקמת והגדרת הקמפיין

על מנת להפעיל את הרימרקטינג הדינאמי, יש להעלות את פיד המוצרים, ולוודא שהפיקסל הרימרקטינג של אאוטבריין פעיל עם הקוד הדרוש. 

תוכלו לעשות זאת במהלך הגדרת ההגדרות הקמפיין על ידי לחיצה על View Settingsלאחר מכן תגיעו לטאב הרימרקטינג הדינאמי:

אז איך רימרקטינג דינאמי עובד?

אנחנו מטמיעים את הפיקסל עם של מספר המוצר, המערכת של אאוטברין בודקת אם יש התאמה עם משתמש שצפה במוצר בזמן שהקמפיין רץ. במידה וה-Product ID הדינאמי מתאים למשתמש שצפה בזה, מוצגת למשתמש מודעה עם המוצרים שהוא ראה מהאתר

 קמפיינים של רימרקטינג דינאמי לא מוגבלים למיקומים מסוימים או לבעלי אתרים מסוימים (וירוצו על פני כל רשת Outbrain), אלא ימקדו רק למשתמשים ספציפיים שראו את המוצרים שסיפקתם. לכן, ככל שיהיה לכם יותר מוצרים וטראפיק לאתר, כך ניתן יהיה לקבל יותר תנועה. הקמפיין לא מומלץ לעסקים קטנים

הטמעת הפיקסל של הרימרקטינג הדינאמי

צריך להטמיע את ה-ID של המוצר בצורה דינאמי בדפי מוצרים. לכן עליכם לדאוג שהמכתנת ישלח את ה-ID של המוצר דרך הפיקסל של אאוטברין בצורה דינאמית.

 

כדי להתחיל ולהטמיע את הפיקסל הדינאמי כראוי, יש להטמיע אותו בכל האתר בתוספת החלק המודגש בכתום : 

להבדיל מההטמעה של הפיקסל הרגיל, הפיקסל הדינאמי צריך לבוא בצורה הבאה:

’EXTERNAL ADVERTISER ID' – כאן יופיע המספר פיקסל שלכם

 content: { id: ‘XXXXX’}}  – כאן יופיע ה-ID של המוצר

בניית קמפיין רימרקטינג דינאמי

  1. יש לעדכן את הפיקסל אאוטבריין עם קוד נוסף של הרימרקטינג ולהוסיף לינק של הפיד מוצרים של האתר
  2. לעדכן את הפיקסל של אאוטבריין על מנת שישרשר את ה- Product ID
  3. להעלות פיד למערכת בפורמט TSV ע״פ הפורמט הבא:

טיפים לטרגוט ולתקציב בקמפיין רימרקטינג דינאמי באאוטברין

  1. אסור לכם להתשמש בקהלים נוספים, טרגוט של צד שלישי או רשימות. הקמפיין כבר מוגבל לצרכנים ספציפיים, לכן הטרגוט לא אמור להטריד.
  2. תוכלו ליצור עד שני קמפיינים באמצעות פיד מוצרים אחד. לדוגמא – תוכלו להשתמש בפיד המוצרים לקמפיין לדסקטופ ולקמפיין לסמארטפונים.
  3. אין מינימום CPC ברימרקטינג דינאמי. אתם יכולים להתשמש באותו CPC כמו בכל קמפיין אחר.
  4. ה-CPC מוגדר ברמת הקמפיין, ולא ברמת המוצר – אבל אופטימיזיציית CPC  זמינות באחוזים על כל מוצר.
 

הערות:

  1. אין צורך בפיקסלים נוספים לקמפיינים של רימרקטינג דינאמי
  2. הפיקסל פועל בדיוק באותו דרך כמו פיקסל רגיל
  3. נכון לעכשיו, ייתכן שיהיה קמפיין רימרקטינג דינאמי אחד פעיל בכל זמן נתון.

סיכום

במאמר זה הסברנו על הכלי החדש של אאוטבריין – רימרקטינג דינמי. כלים אלו מאוד חשובים לאתרי מכירות. כלי הרימרקטינג הדינאמי מדייק את המודעות ומגדיל את אחוזי ההמרה בעזרת קריאייטיב מותאם אישית לכל גולש. כלי זה מתאים במיוחד לאתרי איקומרס או חנות עם כמות מוצרים גדולה כלי זה פחות מתאים לחנויות עם כמות מוצרים נמוכה ובמקרה זה עדיף להשתמש ברימרקטינג רגיל. 

על הכותב

עדי גולן, מנהל קמפיינים בפיאלקוב דיגיטל, מתמחה בפרסום בכלים מתקדמים ואוטומציות.

 
adi

פוסטים נוספים: