דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש נובמבר 2018

עדכוני החודש בשיווק הדיגיטלי

כל חודש אנחנו נעדכן אתכם בדברים הכי מעניינים וחמים בדיגיטל

THRUPLAY

הכירו את שיטת המדידה החדשה של פייסבוק לוידאו ThruPlay- לגוגל יש את TrueView (משלמים רק מעל 30 שניות צפייה), אאוטברין יצאו לאחרונה עם פוקוס (מוצר וידאו שמשלמים רק על קליקים של גולשים שמעוניינים לצפות בוידאו שלכם), ופייסבוק יוצאים עכשיו עם ThruPlay – משלמים רק על צפיות מלאות או במינימום אם הגולש השלים 15 שניות של צפייה בוידאו. גם פייסבוק הבינו שלהציג 3 שניות כצפייה, זה לא רלוונטי בעולם של הוידאו. היום צריך לדבר על צפיות מלאות. ביננו – מי שצפה רק ב3 מתוך וידאו של 30 שניות – הוא לא באמת קיבל את המסר שלכם, ולא באמת רלוונטי לכם. 
אנחנו היום בפייסבוק בונים קהלים של וידאו במינימום 25% מוידאו של דקה (15 שניות), פחות מזה פשוט לא עושה את העבודה.

מידע על האתר שלכם בעזרת הפיקסל של לינקדאין
הטמעת פיקסל לינקדאין ולמה כדאי לכל עסק להטמיע אותו? יאן יאנקו כתב מאמר מאוד מענין על המידע הדמוגרפי שניתן להסיק מהטמעת פיקסל של לינקדאין באתר שלכם. לינקדאין מאפשרת לנו היום לקבל את המידע הבא על גולשי האתר: תעשייה, מחלקה בחברה, תפקיד, בכירות בעבודה, גודל חברה, אזור, מדינה ושם החברה
יהודה אדלר בפודקאסט של שיווק דיגיטלי
פודקאסט עם יהודה JJ אדלר

יהודה אדלר אירח אותי לפודקאסט על שיווק דיגיטלי. דיברתי שם על דיגיטל, עסקים ואיך לפרסום את עצמך באינטרנט. מה מומלץ לעסקים קטנים? היכן גולשים החרדים? וכיצד ישתלטו הפרסומות על הוואטסאפ? להאזנה:

בתאריך 19.11.18 אני מרצה בועידת Go-Mobile על איקומרס בעידן המובייל

אני הולך לדבר על איך המובייל השפיע על האיקומרס והפך אותו לעולם אינסטנט של קנייה מהירה והזמנות בקליק. 

בהרצאה אני הולך לדבר על  נושאים שצריך לתת עליהם דגש כשעושים איקומרס בעולם שרובו מובייל.

אני נותן לכם 150 ש"ח הנחה לרכישת כרטיס עם הקוד FIALKOV-VIP

קייס סטאדי איך הבנות מאות לידים ללקוח בעזרת אוטומציה

איך בעזרת אוטומציה פשוטה ופופאפ אחד הבאנו ללקוח מאות פניות נוספות בחודש?
יש לנו לקוח, שהמספר טלפון שלו קבור עמוק בתוך הצור קשר באתר. הוספנו פופאפ שמציג כפתור להתקשרות קליקבילי במובייל בראש האתר בעזרת מערכת Poptin – לאחר שהוספנו את הפופאפ האתר שמקבל כמה אלפי גולשים בחודש – התחיל להביא מאות טלפונים לחברה. אנחנו מודדים את כמות השיחות בעזרת מערכת מאסקיו, שגם נותנת לנו אפשרות שאם העסק לא עונה, הוא מקבל דיווח במייל עם רשימת השיחות ופרטי המתקשר. בנוסף, הקלטת שיחות וכן דוחות יומיים וחודשיים
מחודש שהאתר היה מביא פחות מ-10 טלפונים הגענו למצב שהעסק מקבל מאות פניות בחודש.

קצת עליי

אור פיאלקוב, בן 35 נשוי לענבל ואב לאיתמר, ואביב. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים.

פורץ דרך בתחום ניהול הקמפיינים בפייסבוק, עד היום פייסבוק פרסמה 4 קייס סטאדיס על לקוחות של המשרד. בנוסף, כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובעל קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל "מקצועני פרסום בדיגיטל".

פוסטים נוספים:

spin-to-win
galgla