logo

077-9978050

כלים מתקדמים לפרסום באאוטברין שאתם חייבים להכיר

אאוטברין עשתה התקדמות רצינית במערכת הפרסום שלה, ממערכת בסיסית מאוד לקידום תוכן למערכת מתקדמת שכוללת המון כלים מתקדמים. השינויים הכי גדולים הם שאאוטברין מאפשרים היום לקדם דפי נחיתה ולא רק תוכן. בפוסט אני הולך לספר על כמה כלים מתקדמים שיש במערכת של אאוטברין שבלעדיהם הקמפיינים שלכם לא יהיו מספיק מקצועיים, כמו קהלי look-a-like, רימרקטינג וגם חוקים אוטומטים ועוד

מה זה אאוטברין?

מכירים את זה שאתם מסיימים לקרוא כתבה ובסוף מופיעים מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותכם? אז זה אאוטברין, מערכת להנגשת תוכן שמופיעה בסוף (או באמצע) הכתבות. מה היתרון שלה? שאנשים מגיעים לסוף הכתבה והם מחפשים משהו חדש לקרוא, הם במצב של פתיחות לפרסומות ולכן האנג'ימנט שלהם גבוה ואפשר להביא מהם תוצאות טובות, וזאת להבדיל מבאנרים. 

מה זה אאוטברין?

פילוח לפי תחומי עניין

הכלי הראשון שכדי להכיר הוא פילוח לפי תחומי ענין, באאוטברין יש לא מעט תחומי ענין שיכולים להיות רלוונטיים לקהל שלכם:

פילוח קהל אאוטבריין

בנוסף לעוד הרבה טרגוטים שניתן לבצע, אחד נוסף הוא הטרגוט לפי תכונות ייחודיות ( מידע שמגיע מצד שלישי – מה שמוביל לעלות לקליק יקרה יותר)

 

איך אאוטברין קובעים מה התחום ענין שלכם? מסתבר שיש אתר שלהם שיכול להראות לכם את התחומי עניין שלכם. הנה לדוגמא תחומי העניין שלי:

פילוח לפי תחומי עניין

תיוג לינקים

אאוטברין מאפשרת להוסיף תיוג של גוגל אנליטיקס למודעות בשביל לעקוב אחריהם בגוגל אנליטיקס או בפלטפורמות אחרות, כולל הוספת פרמטרים דינאמיים מתוך הקמפיין באופן אוטומטי:

תיוג לינקים

הוספת מעקב של פיקסלים של רימרקטינג של מערכות פרסום אחרות

אאוטברין מאפשרת להוסיף פיקסלים של מערכת פרסום צד שלישי כמו של פייסבוק. במידה ואתם מקדמים מאמר באתר שהוא לא שלכם (נניח כתבה בYnet) המטרה היא לצבוע גולשים כבר שהם לוחצים על המודעה במערכת של אאוטברין, ככה תוכלו לצבוע קהל כשאתם מקדמים כתבות באתר שהוא לא שלכם, בנוסף, תוכלו לצבוע גולשים שרק צפו במודעות שלכם

אתם יכולים להוסיף פיקסלים של רימרקטינג של פייסבוק או פלטפורמות אחרות ואז לצבוע את המשתמשים:

advance-outbrain-campaigns7

רימרקטינג לכתבות, ורימרקטינג לאתר

אאוטברין מאפשרת לעשות רימרקטינג לכתבות שקידמתם דרכם, גם אם אין לכם פיקסל באתר שאליו אתם מפנים, איך עושים את זה? בוחרים את הקמפיין שקידמתם באאוטברין ורק הקהל שנכנס דרך הקמפיין יראה את המודעות של הקמפיין שלכם

advance-outbrain-campaigns8

אבל אפשר גם לעשות רימרקטינג לאתר שלכם, לבנות קהלים מובססים על כתובות באתר שלכם (לדוגמא כל מי שהיגע לדף תודה) או כל מי שביקר באתר שלכם:

רימרקטינג לכתבות, ורימרקטינג לאתר

מדידת המרות

איך מודדים המרות? אאוטברין מאפשרת לנו ליצור המרות על בסיס כתובת אתר (לדוגמא כל מי שהגיע לדף thank-you או לפי אירועים באתר, שאנחנו שותלים בדפי תודה. זה מאפשר לנו למדוד המרות, לא רק של לידים אלא גם של מכירות באתר, כולל אפשרות להטמעה דינאמית של העסקאות:

advance-outbrain-campaigns10

לאאוטברין יש כלי בשם Outbrain Pixel Tracker – זה תוסף לכרום שמאפשר לכם לבדוק שהפיקסל רימרקטינג והפיקסל המרות שהתקנתם תקין – ניתן להוריד אותו מפה:

Outbrain Pixel Tracker

קהלים דומים (Lookalike)

כלי מתקדם ורב עוצמה באאוטבריין הוא היכולת ליצור קהלי- Lookalike קהלים דומים לקהל שכבר פעיל באתר שלכם.המערכת מוצאת אנשים דומים לקהל המקורי שלכם. באאוטברין הקהל המקורי יכול להיות רק אנשים שלחצו על קמפיין שלכם או רשימת רימרקטינג שבניתם. עדין זה יכול להביא קהל יותר איכותי מלרוץ על קמפיין פתוח

advance-outbrain-campaigns11

בניית דוחות מתוזמנים

המערכת מאפשרת לתזמן הפקת דו"חות שונים ואוטומטיים, אשר נשלחים לאחר הפקתם האוטומטית למייל שלכם. נוח מאוד וחוסך זמן והתעסקות ושומר אתכם מעודכנים עם כל הנתונים החשובים לגבי הקמפיינים שלכם בהישג יד ובזמן אמת.

בניית דוחות מתוזמנים

כללים אוטומטיים לקמפיינים באאוטבריין

OB קוד היא אפשרות בתוך מרכז השליטה המאפשרת למשווקים לקבוע כללים אוטומטיים בקמפיינים שלהם שיבצעו את השינוי שצוין כאשר מתקיים תנאי או יקבלו התראה בעת ביצוע השינוי. מתאים למשווקים שעושים שינויים קבועים בקמפיינים שלהם.
מה אפשר לעשות עם OB Code ?
שינויים בבידים ברמת הקמפיין או ברמת המודעות.
השהיית מודעות
החרגה ממקורות (Exclude )
קבל התראות על שגיאות\שינויים\תוצאות A\B Testing

סיכום

בחרתי לקחת כמה כלים מתקדמים שיש במערכת הפרסום של אאוטברין ולהראות שאם לפני שנה-שנתיים, המערכת הייתה ממוקדת לקידום תוכן בלבד ובלי אפשרויות פילוח מתקדמות. המערכת הפכה להיות מערכת למתקדמים ומאפשרת לא מעט כלים להגיע לקהל מדויק ולהביא תוצאות טובות.

היום מי שלא משתמש בכלים של אאוטברין לשיפור הקמפיינים הדיגיטליים שלו, כולל שימוש רציני ביכולות הרימרקטינג שלהם, פוגע בקמפיינים שלו, ומפסיד עוד מערכת פרסום שיכולה להביא תוצאות מאוד טובות.

קצת עליי

אור פיאלקוב, בן 38 נשוי לענבל ואב לאיתמר, ואביב. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים.

פורץ דרך בתחום ניהול הקמפיינים בפייסבוק, עד היום פייסבוק פרסמה 6 קייס סטאדיס על לקוחות של המשרד. בנוסף, כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובעל קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל "מקצועני פרסום בדיגיטל".

פוסטים נוספים:

spin-to-win
galgla