Talia-Wolf טיפים לפרסוםהפוסט אורח נכתב על ידי טליה וולף, מנכ"לית חברת Conversioner. הפוסט פורסם במקור בבלוג חברת Conversioner.

רוב המשווקים מקדישים את רוב הזמן והתקציב להובלת משתמשים לאתרים ולעמודי הנחיתה שלהם, אבל משקיעים מעט מאוד מחשבה בחוויה של המשתמשים ברגע שהם מגיעים לשם. למעשה, מצב אופייני הוא שחברות משקיעות 92$ כדי להביא לקוחות לאתר שלהן, ורק דולר אחד להמרה שלהם (Eisenberg Holdings). היעדר תשומת הלב וההשקעה באופטימיזציה של עמוד הנחיתה היא הזדמנות ענקית שארגונים מחמיצים.

 

 

landing-page-examples1

ללמוד מאחרים

מקום מצוין להתחיל בו את האופטימיזציה של העמודים שלכם הוא בחינה של דוגמאות וטעויות שכיחות של עמודי נחיתה שחברות רבות עושות מדי יום ביומו. במאמר הזה אבחן טעויות מרכזיות של 15 עמודי נחיתה ואציע בדיקות שונות שאפשר לעשות כדי להגדיל את ההמרות:

6 אלמנטים להתייחסות בכל עיצוב של עמוד נחיתה:

1. קריאה לפעולה (Call To Action, CTA) – זה החלק החשוב ביותר של עמוד הנחיתה, כי זאת המטרה הסופית של מה שאתם רוצים שהמשתמש יעשה. הקריאה לפעולה צריכה להיות האובייקט הטבעי הראשון שמבקר רואה. עמוד נחיתה אפקטיבי משרת יעד ברור (למשל הרשמה, השארת מידע ליצירת קשר, הורדה של מסמך, בקשת הדגמה או קנייה מיידית). הקריאה לפעולה צריכה להיות הפעולה היחידה שאפשר לעשות בעמוד נחיתה, ופירוש הדבר הוא שצריך לסלק תפריטים או קישורים אחרים בעמוד. הקריאה לפעולה צריכה גם לבלוט בהשוואה לכל האלמנטים האחרים דרך שימוש בניגודיות, צבעים עזים ומיקום אסטרטגי. אחרון חביב, יש להבהיר לחלוטין מה המשתמש יקבל כשיקליק עליה. למידע נוסף על קריאות לפעולה עברו למאמר המפורט הבא על כפתורי קריאה לפעולה.

2. מסר – עמוד נחיתה אפקטיבי מדבר על תועלת, לא מאפיינים: הוא מציב באור הזרקורים את הלקוח, לא את המוצר או השירות שלכם. מסר טוב מביע את השינוי שיחווה לקוח בחיי היומיום שלו בזכות המוצר שלכם, לא כמה המוצר עצמו מדהים. המסר הזה צריך לעבור תוך שניות. לספק מידע משכנע כדי לאפשר למבקר לקבל החלטה. הבנה של החוויה שצריך מבקר לעבור היא מרכיב מרכזי בהגדלת ההמרות.

3. טפסי הרשמה – אם מטרת העמוד לתפוס לידים או מידע ליצירת קשר יהיה בעמוד הנחיתה טופס הרשמה. יצירה של טופס הרשמה אפקטיבי בעל שיעור המרה גבוה כרוכה בכמה גורמים ויש כמה דרכים להגדיל את שיעור ההמרות:

  1. מזערו את הבקשה – בקשו את המינימום האפשרי.
  2. דייקו – הסבירו את הסיבה להרשמה, בצורה ספציפית.
  3. קריאה לפעולה – הקפידו על קריאה ברורה לפעולה שמציינת את השלבים הבאים שיש לעשות.
  4. הנחו את המשתמש – עזרו למשתמשים להבין איפה הם, ולאן הם הולכים. השתמשו בסמנים ושדות הסבר ואל תפתיעו את המשתמש.
  5. הביאו בחשבון הרשמות חברתיות – בהתאם להכרח למזער בקשות, הכניסו אפשרות של חיבור חברתי להרשמה קלה יותר.

4. מבנה עמוד – המראה, ההרגשה והמבנה הכולל של עמוד הנחיתה ישפיעו רבות על הביצועים שלו ובסופו של דבר על שיעור ההמרה. עיצוב מינימליסטי בדרך כלל מוכיח ביצועים טובים יותר, כך שכדאי לשמור על עמוד נחיתה נקי עם ניווט ברור ומעט הסחות דעת. התוכן החשוב ביותר צריך להיות בראש העמוד, או "מעל הקיפול". כך משתמש לא צריך לגלול כדי לקבל את כל המידע הנחוץ לצורך ההמרה.

5. תמונות – אני יודעת, אני כבר כמו תקליט שבור, אבל: המוח מעבד תמונות מהר פי 60,000 בהשוואה לטקסט. התמונה חשובה.תמונה שווה אלף מילים, ותמונה שתופסת את תשומת הלב של המבקרים או מעוררת רגש יכולה לבנות ביצועים של עמוד נחיתה או להרוס אותם. כמה דברים שצריך לזכור:

  • השתמשו בדימויים שמוסיפים משמעות: למותג או לתוכן.
  • פחות גרפיקה, יותר משמעות.
  • השתמשו בתמונות באופן מכוון לתמיכה במסר ובמטרות התקשורת.
  • זכרו מה מטרת עמוד הנחיתה ומטרותיהם של המשתמשים והשתמשו בגרפיקה בפרופורציות מעודנות.

6צבעים – תאמינו או לא, לצבע יש השפעה חזקה על הרגש ויכולת קבלת ההחלטות. צבעים הם דרך מצוינת להעביר רגשות בתוך שניות. שימו לב למאמר המקיף הזה על פסיכולוגיה של צבעים.

אז בואו נעבור לביקורות על עמודי נחיתה ונלמד מהם כמה שיותר. אשמח לשמוע הערות והארות שלכם על עמודי נחיתה. אם אתם רוצים שנבקר את עמוד הנחיתה שלכם במאמר הבא שלנו שלחו לנו מייל: contact@conversioner.com.

GolfLinked

Golf

אני יודעת שאני לא קהל היעד שלהם, אבל:

מה יוצא לי מזה? בסדר, זאת האפליקציה הכי טובה לחיבור בין שחקני גולף. יופי, אבל איך היא תשנה את חיי? אם נחזור למסר –> המסר צריך להיות לגבי הלקוח ולא האפליקציה. מה יוצא למשתמש?

בואו נדבר על התמונה – התמונה היא אחד האלמנטים הדומיננטיים ביותר בעמוד הנחיתה ואפשר להשתמש בה לא רק להעברה של מסר, אלא גם כדי לכוון את תשומת הלב של המשתמשים לאלמנטים חשובים אחרים. התמונה מראה שחקן גולף שגבו אלינו (ומשום כך יש בה משהו לא-אישי), ויותר מזה, היא מסיחה את הדעת. למעשה, הדבר הראשון שמבקר שם לב אליו בעמוד הוא האייפון ולא הקריאה לפעולה, שאליה אנחנו רוצים שישים לב.

הקריאה לפעולה מונחת לו על התחת. לא צריך לומר יותר. אף אחד לא רוצה להקליק על תחת של מישהו.

תפסיקו להדגיש את הלוגו שלכם, ומה שיותר גרוע – לאפשר להקליק עליו. חברות עושות את זה כל הזמן. זה מושך תשומת לב, אם אתם לא אפל או מותג ענק אחר אין שום טעם להדגיש את הלוגו שלכם. תוציאו אותו מהמוקד.

השימוש בצבעים – ירוק הוא צבע מצוין ליצירת הרגשה רעננה, נקייה וחדשה. ירוק גם משמש כצבע טבעי מעולה, נעים לעיניים.

מה לבדוק:

  • שנו את התמונה כדי שתפנה אל כפתור הקריאה לפעולה או תצביע עליו – היא תמקד את תשומת הלב של המבקרים בכיוון הנכון. בכלל לא קל למצוא תמונה שעובדת בכל הקשור לגולף, עשינו בדיקה דומה בשנה שעברה.

HookFeed

Hookfeed

הכותרת מעורפלת מאוד. הלקוחות שלי הם העסק שלי? מה אתם עושים? למה לי להשתמש במוצר הזה? אין לי פה די תובנה לגבי האופן שבו הדבר הזה יקל במידה ניכרת על חיי. אני לא בטוחה עד כמה המבקרים שמגיעים לעמוד הזה מפולחים, אבל חסר בו הסבר מעמיק יותר.

שימוש מצוין בציטוטי הוכחה חברתית, בעיקר מהמייסד השותף של Stripe. אנשים אוהבים להרגיש שאחרים דומים להם משתמשים באותם מוצרים ושירותים כמוהם.

קריאה נחמדה לפעולה, עם ניגוד לשאר העמוד, בולטת והיא האלמנטים הטבעיים הראשונים שמושכים את העין.

משפך מבלבל מאוד – כפתור הקריאה לפעולה פותח רשימה מבלבלת של אפשרויות. הרגע השגתם אנשים שיתנסו אצלכם חינם, ובמקום זה אתם מבלבלים אותם ומבקשים מהם יותר מדי.

Hookefeed-2

2 אלמנטים שאפשר לבדוק:

  • לפני שמראים רשימת מחירים, קודם כל אספו את פרטי הדואר האלקטרוני שלהם. כך תוכלו לעשות פולו-אפ אם הם יעזבו.
  • אחרי שהכניסו את כתובת הדואר האלקטרוני שלחו אותם אל המוצר ושימו את רשימת ההצעות שלכם בשכבה מעל. כך הלקוחות ירגישו שהם מרוחקים רק צעד אחד מן המוצר, וישלימו את המשפך.

Present

present

תמונת הבחורה מעבירה הרגשה נהדרת של התרגשות והרפתקה. בתור אפליקציה שרוצה שתתלהבו מהנצחת חייכם בווידאו היא עושה יופי של עבודה. הערה אחת: תהפכו אותה! היא צריכה להסתכל לכיוון ההפוך.

העברת המסר מצוינת – "יומן וידאו חברתי שמנציח את המסע שלך בחיים." אני יודעת מה זה, אני יודעת איך הוא ישפר את חיי ואני יכולה להשיג אותו תוך פחות מ-5 שניות.

מה אתם רוצים שמבקר יעשה? יקרא עוד, יוריד את האפליקציה או ירשם כמנוי? לכל 3 הכפתורים בעמוד יש אותו משקל ולא ברור מה המטרה.

מה לבדוק:

  • להפוך את דמות הבחורה כדי שהיא תביט לעבר הקריאה לפעולה.
  • נסו להשתמש בתחרות "הגרלת iPhone 6" שתקפוץ עם היציאה, כדי שכאשר אנשים ינסו לעזוב תהיה להם הצעה של הרגע האחרון.
  • אם אתם רוצים לרשום משתמשי אנדרואיד לרשימת דיוור אפשר לעשות את זה בקישור פשוט מתחת לכפתור "הורידו את האפליקציה" שיאמר: "משתמש אנדרואיד?" לחיצה שיכולה לפתוח חלון הרשמה.

StampReady

stampready

מה הקריאה לפעולה? אתם מנסים להביא אנשים לראות את הסרטון? להירשם?

הכל אפור. צריך להשתמש בעיצוב ובצבעים כדי לכוון את המבקר לכיוון הטבעי של הקריאה לפעולה.

עבודה יפה על הטופס להרשמה, הוא קצר וקולע. אבל הייתי משנה את הצבע של "רשום חשבון" למשהו שונה, לא אפור, שמרמז יותר על פעולה, והייתי חושבת על שינוי המסר על הקריאה לפעולה למשהו מלהיב יותר.

stampready-2

המסר לא אומר לי כלום. מה אתם מציעים? למה StampReady עדיף מבחינתי? איך הוא יפשט את חיי? אני גם לא בטוחה לגבי שם החברה בכותרת. הכותרת אמורה לתת את התמונה הרחבה תוך פחות מ-3 שניות, ואלא אם כן אתם מותג ידוע מאוד, זה לא עובד.

מה לבדוק:

  • התמונה/סרטון ברקע לא אומרים כלום על השירות. אם כבר אתם מראים סרטון בתור הקריאה העיקרית לפעולה הייתי שמה תמונה סטטית ברקע שתתן יותר הרגשה לגבי המשמעות של StampReady מבחינת הלקוחות.
  • הוסיפו קריאה ברורה לפעולה
  • שנו את המסר
  • הוסיפו צבע לעמוד

PeekCalendar

Peek

מה הקריאה לפעולה? "צפו בסרטון" או "התקינו"? צריך לבחור.

על מה אתם רוצים שאני אסתכל? כמו ההערה הקודמת. יותר מדי קורה כאן: צבעים, תמונות, טקסט, צילומי מסך, כפתורים. אין לי מושג מה הזרימה, מה אני אמורה לעשות או מה האפליקציה שלכם עושה.

בפירוש הייתי בודקת תמונה מרכזית אחת, או אם אתם משוכנעים שצריך שתיים – פחות צבעים ויותר מיקוד. חוץ מזה, שימו לב איך בקושי אפשר לקרוא את הטקסט "צפו בסרטון", הוא כמעט משתלב ברקע…

איפה הרגש? איפה מה שאומר "זאת התשובה לכל הבלגנים של לוח הזמנים?" (ויש כל-כך הרבה בלגנים!!) זוג ידיים שמחזיקות אייפון עם לוח שנה שנראה כמו כל לוח שנה אחר הן לא התשובה.

אהבתי את הכותרת, קשה נורא לנהל לוחות שנה (כמו דואר אלקטרוני) ואני אוהבת את ההתייחסות לכך שהוא מותאם לשימוש של בני אדם אמיתיים.

מה לבדוק:

  • למצוא את התמונה הנכונה.
    • בדקו שימוש בצילום מסך מן האפליקציה שמראה את ההבדלים הלכה למעשה ואת הערך שאתם נותנים.
    • אם אי אפשר, בדקו שימוש בתמונה שמביעה רגש (בלי צילומי מסך או אייפונים), רק תמונה שאומרת "כך תיראו/תרגישו ברגע שתשתמשו באפליקציה שלנו."

Munchery

Munchery

אפשר לעשות אופטימיזציה לשימוש בתמונות. דרך מצוינת לכיוון של תשומת הלב של המשתמשים לכפתור הקריאה לפעולה היא שימוש בתמונות עצמן כמעין חיצים. לדוגמה, במקום שהתירס יצביע החוצה, הוא יכול להצביע על כפתור הקריאה לפעולה. בעצם כל האלמנטים בעמוד הנחיתה יכולים להצביע על הקריאה לפעולה.

בהחלט הייתי בודקת מיקוד של המשתמש במסר אחד בלבד שמסביר את השירות מהר יותר.

מסר קריאה לפעולה שאפשר לפעול לפיו: "הצגת תפריט" – אני יודעת בדיוק לאן זה לוקח אותי, וכך נוצרת הרגשת ביטחון.

שימוש מצוין בצבעים שיוצר רגש, מגרה את בלוטות הטעם ובסך הכל מעורר רעב.

מה לבדוק:

  • המסר לא מסביר את המוצר. למעשה, חייבים לקרוא את האותיות הקטנות כדי להבין ממש מה Munchery עושה "ארוחות בריאות בשבריר שנייה" יכול להיות אתר מתכונים… יש יותר מדי טקסט וקשה להבין אותו. נסו להפחית את הטקסט של "הזמינו ארוחות…" ותראו אם אפשר להשתמש בו בתור הכותרת.

Frank & Oak

Frank-Oak

טקסט המסר מעורפל לגמרי. למה לי לגלות את Frank & Oak? בדומה למקרה של StampReady, כשאתם שמים את המותג בכותרת אתם עונים על שאלה בשאלה. אתם בעצם מבקשים מאנשים לקרוא הלאה ולחקור, לאנשים אין זמן לזה.

יותר מדי כפתורי "קריאה לפעולה". שני הצבעים מנוגדים לחלוטין זה לזה ולרקע ואני לא מבינה מה אתם מעדיפים שאעשה: להיכנס עם חשבון פייסבוק או עם דואר אלקטרוני? חשוב מאוד שתהיה קריאה אחת לפעולה, אם אתם רוצים לאפשר לאנשים הרשמה בדרך אחרת הציעו אותה מתחת לכפתור גדול של קריאה לפעולה בתור קישור.

מה לבדוק:

  • יש מחלוקת לגבי התמונה, מצד אחד היא מצליחה מצוין להצביע על הקריאה לפעולה. מצד שני, הדוגמן משפיל ראש ונראה עצוב. לפעמים צילום של אדם שנועץ מבט במשתמש יכול להיות פולשני מדי, זה תלוי בתרבות, אבל אפס קשר עין יוצר תחושת ניתוק, דיכאון ובידוד. הייתי בודקת תמונה אחרת, שעדיין מצביעה על הקריאה לפעולה אבל יש בה משהו עליז יותר.

Mixioapp

Mixioapp

כדי להבין את Mixioapp הייתי צריכה לגלול, להוריד משהו ולצפות.

המסר בטקסט לא מספיק ברור, לא מבינים איך זה עובד או מתי. כמות הטקסט מתחת לכותרת הראשית ממש אומרת למבקרים "אל תקראו!"

כפתור הקריאה לפעולה כמעט לא קיים. הוא ממוקם בפינה הימנית למעלה, באותו צבע לבן כמו כל האלמנטים האחרים בעמוד, קשה לראות איך אנשים אפילו יבחינו בו.

למען ההגינות, בדקתי את העמוד במכשיר מובייל והופתעתי לגלות שלמרות שמדובר באפליקציה להורדה, פשוט לא הייתה שם שום קריאה לפעולה. ביסודו של דבר חייבים לגלול ממש עד סוף העמוד כדי לקרוא איך להשתמש באפליקציה הזאת. אפילו כדי שיספרו לנו מה בכלל האפליקציה הזאת…

השימוש בצבע בעמוד נחיתה חשוב. המסר של Mixioapp הוא שצריך לצלם תוך כדי הרפתקה או סתם מדי יום ביומו כשקורים דברים קסומים. ירוק מייצג רעננות, חידוש וצמיחה, וזה בדיוק מה שהקהל שאליו הם מכוונים צריך.

MIXioAPP-Mobile

One Hour Translation

Onehourtransaltion

קל להבין מה אתם עושים, אבל הדבר הראשון שמופיע בעמוד הנחיתה הזה הוא בלגן ועומס. כמות הצבעים והדברים שקורים בעמוד הזה מוגזמת.

כמות כפתורי הקריאה לפעולה מבלבלת וקשה להבנה. אין מקום לנשום. אתם רוצים שאנשים ימלאו את הטופס? או שאתם רוצים שאנשים יקליקו על "הצעת מחיר מיידית"? לעמוד הזה יעזרו ניקיון והגדרה מחודשת של מטרות עמוד הנחיתה.

גם כמות הטקסט מטרידה, כל הטקסט מימין בעמוד וכתוצאה מכך מקבלים כותרת מחוברת לכותרת משנה ואת הטקסט הנוסף, הטופס והאייקונים של האבטחה. צריך לזכור שאנשים אולי יצטרכו את כל המידע הזה בבּוּלֶטים והטקסט צריך יותר ריווח.

אני לא יכולה לומר את זה מספיק: שיווק לא נוגע למוצר או לשירות, אלא לשינוי שאתם יוצרים בחיי הצרכנים. יופי לכם שאתם סוכנות התרגום המהירה ביותר בעולם, אבל זה עניין שלכם, לא של הלקוח. הייתי בהחלט מזכירה אותו, אבל הייתי מנסה לבדוק כותרת עם מסר מוכוון יותר ללקוחות.

אני אוהבת שימוש באייקון שמבטיחים מהימנות וביטחון; השימוש בסמלים ותעודות הוא דרך מצוינת להגביר את הביטחון במותג. במקרה של One-hour translations הייתי מציעה שינוי במיקום שלהם למקום שיתן להם יותר דגש.

מה לבדוק:

  • דרך טובה להדגיש אלמנט היא חלל לבן מסביבו. חלל לבן יעזור ליצור הבחנה בין החשוב לחשוב פחות.
  • ניקיון מוחלט של העמוד. סילוק טקסט, כל האלמנטים וחלק מהצבע.

  Dynado

Dynado

לקח לי יותר מדי זמן להבין מה Dynado מציעים. "תקשורת טובה יותר במקום אחד" יכול להיות מוצרים רבים כל כך… למה יש הדגשה של מילים אקראיות מתחת לכותרת? היא מקשה מאוד לקרוא את הטקסט ולהבין מה הם עושים.

יש מאות מוצרים כיום לניהול צוותים והתקשורת הפנימית שלהם. אין לי מושג למה Dyando טוב יותר מאחרים.

שימוש בתמונות אקראיות ממאגר שמראות אנשים סביב מחשב לא עוזר כאן. רוב החברות משתמשים בכלי ניהול משימות ותקשורת לצוותים מפוזרים… העובדים לא יושבים ומסתכלים על מחשב ביחד, כך שאני לא בטוחה מה הם ניסו לעשות כאן.

מה לבדוק:

לכפתור הקריאה לפעולה יש שתי בעיות שהייתי מתקנת:

  • הראשונה היא הטקסט – כותרת העמוד היא Dynado וכותרת העמוד משתמשת במילה "Better" כחלק מהמשפט, כך שלרוב האנשים אין מושג ש"Better" הוא שם המוצר ולא תיאור (טוב יותר). מבלבל מאוד.
  • הדבר האחר שהייתי בודקת הוא צבע הכפתור, אני בדרך כלל לא עושה בדיקות כאלה (לפני בדיקה של אסטרטגיות) אבל הטקסט הלבן על כפתור בצבע ירוק ניאון גורם לי לכווץ את העיניים.

daPulse

dapulse

החלטתי לתת ביקורת על daPulse בתור נקודת השקפה שנייה על פלטפורמות לשיתוף פעולה של צוותים (גילוי נאות: פעם עבדתי איתם):

המסר מצוין, כפי שציינתי כבר העולם עמוס בפלטפורמות ומוצרים שונים וחשוב מאוד לבלוט ולומר איך המוצר שלכם מועיל ללקוח. זה נכון לכל התחומים, המתחרים שלכם עושים את אותו הדבר כמוכם, פחות או יותר, ואתם צריכים להראות ללקוחות את התועלות הרגשיות מקנייה של המוצר או התוכנה שלכם. העניין הוא לא להיות המוצר הטוב ביותר, אלא לחולל שינוי בחיי הלקוחות.

פנייה למנהלים ברמה אישית כדי לומר להם שהם יהפכו להיות מנהלים מדהימים היא מה שמאפיין את daPulse בתור משהו אחר (כל הכבוד!).

אזור ההרשמה קצת צפוף מדי, בפירוש הייתי בודקת העברה של המשפט "30 ימי ניסיון חינם" אל מתחת לטופס כדי לתת לו פחות דגש. מבחינה ויזואלית גם הייתי מגדילה את החלק העליון של העמוד כדי לתת לו יותר דגש וגם מגדילה את אזור ההרשמה.

שימו לב איך התמונה ברקע מדגישה את עניין "חיבור צוותים מרוחקים"; היא אמנם לא תמונה ברורה ואני לא בטוחה לגמרי מה הזהב בפינה מייצג, אבל הרעיון של שיתוף פעולה כלל עולמי ברור ומדויק.

מה לבדוק:

  • הייתי בודקת שימוש בעדויות ובאלמנטים המדגישים ביטחון במיקום בולט יותר בעמוד (נכון לעכשיו הם בתחתית).
  • אני לא יודעת כמה ממוקדים ומפולחים המבקרים שמגיעים לעמוד הזה, אבל הייתי בוחנת הבהרה נוספת של מה שאתם עושים בהוספת כותרת משנה.

The John Maxwell Team

John-Maxwell

הדבר הראשון שחושבים עליו כשמביטים בעמוד הזה: מאמן למה? כותרת מעורפלת מאוד ואני לא מבינה למה היא במרכאות. הייתי מעבירה את החלק לגבי "מנהיגות" לכותרת.

סרטון שמתחיל אוטומטית מעצבן נורא. אל תעשו כזה דבר.

טופס ההרשמה קצר ולעניין, אבל הייתי משלבת את שדות השם הפרטי ושם המשפחה. גם הייתי עובדת על הטקסט מעל השדות, כי קשה מאוד לקרוא אותו בבירור.

המסר של כלל העמוד נוגע לשינוי בחיים ואז כפתור הקריאה לפעולה אומר, "לחצו כדי להתחיל", הייתי שוקלת לנסות "שנו את חייכם עוד היום!" או משהו כזה.

מה לבדוק:

  • הקריאה לפעולה צריכה להיות בצבע מנוגד לשאר העמוד. הייתי גם שוקלת להוסיף צבע רקע כלשהו.

Cricket IP Security Cameras

Cricket

השימוש בצבע הירוק בכפתור הקריאה לפעולה טוב מאוד כי זה הכיוון הכללי שאליו יסתכל מבקר.

רשימת היתרונות מצוינת, אבל אני לא יכולה לקרוא אותה. המרחב הלבן חיוני כאן, והייתי גם מגדילה את הכותרת כדי שתהיה בולטת יותר.

שימוש מצוין באלמנטים ואייקונים של אבטחה מתחת לקריאה לפעולה.

מה לבדוק:

  • אני יודעת שהם מוכרים מצלמות אבטחה אבל התמונה הזאת פשוט איומה. אין רגש, אין עניין ואין מטרה חוץ מאשר להראות למבקר איך נראית מצלמה. כשמדברים על אבטחה המטרה היא לגרום למבקרים להרגיש בטוחים ושלווים עוד לפני הרכישה של המוצר. תראו להם כמה בטוחים הם יהיו מרגע שיקנו את המצלמה הזאת.

אחרון חביב

dating-app

חברה שתשיק את אפליקציה הדייטים שלה בעוד חודש וחצי שלחה לי את עמוד הנחיתה הזה וביקשה ממני ביקורת עליו. המטרה שלהם לעת עתה היא רישום של אנשים, כדי שברגע שישיקו את האפליקציה יוכלו לשלוח להם את החדשות ולערב אותם בפעילות. כיוון שאין יותר מדי על מה להסתמך הביקורת תהיה קצרה, אבל יש לי כמה הערות חשובות.

זה צילום מסך ממסך רגיל, וזאת אומרת שיש לכם באג שצריך לתקן, כי אני לא יכולה לקרוא את המשפט למטה.

ההיררכיה של האלמנטים בעמוד הנחיתה שלכם לא הגיונית. נראה לכאורה שהלוגו ושם החברה שלכם חשובים יותר מטופס ההרשמה. הייתי מגדילה את שדה ההרשמה והכפתור ונותנת להם הרבה יותר משקל. בנוסף הפס השחור בולט יותר מאשר האלמנטים האחרים בעמוד, והוא תופס את כל תשומת הלב. הייתי בודקת שינוי של הצבע, והזזה שלו למקום נמוך יותר בעמוד.

מה זאת אומרת "רוצה הזמנה"? זה נוגע שוב למסר, אתם צריכים להעמיד את עצמכם בעולם, ולא דרך השוואה שלכם למתחרים. הסבירו מה קורה אחרי שנרשמים, מה הערך ולמה שווה למבקרים שלכם להירשם.

מה לבדוק:

  • המסר שלכם לא נותן למבקר שום ערך; ביסודו של דבר אתם אומרים רק שאתם אלטרנטיבה לטינדר. שום דבר על המוצר שלכם, למה הוא שונה או איך הוא יחולל שינוי בעולם הדייטים המקוונים. יש אלפי פלטפורמות מקוונות לדייטים, אלפים; אתם חייבים לתת לאנשים סיבה להירשם, כי נכון לעכשיו אין כזאת.

כאן מסתיימות הדוגמאות והביקורות על עמודי נחיתה לחודש זה. אני מקווה שקיבלתם כמה רעיונות מן הביקורת האלה על עמודי נחיתה והייתי שמחה לשמוע עליהם. אם יש לכם שאלות על ההערות שלי ספרו לי בהערות למטה, אשמח לשמוע.

נ"ב

אם אתם רוצים שנבקר את עמוד הנחיתה שלכם במאמר הבא שלנו שלחו לנו מייל: contact@conversioner.com.

קצת על הכותבת

טליה וולף היא יועצת ומרצה בתחום האופטימיזציה של המרות. כמנכ"ל ומייסדת חברת Conversioner. היא עוזרת לחברות לעשות אופטימיזציה של המשפכים ולהגדיל את הכנסותיהן דרך שימוש באופטימיזציית המרה מבוססת-רגש. טליה עוזרת לחברות לבנות את אסטרטגיות ההמרה שלהן, לבצע אותן ולהצמיח את העסק. קראו עוד מן הפוסטים של טליה בכתובת conversioner.com/blog.

Talia-Wolf

 

# רוצים לקרוא את הפוסטים לפני כולם?

המאמר הזה נשלח יום לפני הפרסום לכל מי שנרשם לרשימת תפוצה. גם אתם רוצים לקרוא את המאמרים לפני כולם? לחצו כאן להרשם לרשימת התפוצה.

אהבתם? נשמח לשיתוף של המאמר

השארת תגובה