בחודשים האחרונים פייסבוק מקלה על תהליך יצירת המודעות ומוסיפה הרבה אפשרויות חדשות שהופכות את הפרסום בפייסבוק ליתרון מאוד גדול למפרסמים. ב-10 לספטמבר פייסבוק הוציאה עדכון למערכת המודעות בפייסבוק (פוסט שלי בנושא), שמפשט את סוגי המודעות. כמה ימים לאחר מכן, פייסבוק הוסיפה תצוגה מקדימה למודעות ניוז פייד בפאוור אדיטור. פייסבוק מוסיפה אפשרות לתצוגה מקדימה ובחירת מיקומים בכלי ליצירת המודעות, האדס מנג'ר. באמצעות האופציה החדשה, המפרסמים יוכלו לראות איך המודעות שלהם יראו בניוז פייד. בנוסף ניתן לבחור איפה תוצג המודעה: כמודעת צד ימין או בניוז פייד.
תצוגה מקדימה למודעות
ניתן לראות תצוגה של המודעות ולערוך את הכיתוב שלהם באדס מנג'ר. המודעות יוצגו בתצוגה מקדימה לניוז פייד או כמודעת צד ימין:
אם נבחר כמה תמונות למודעות, נראה איך כל תמונה תיראה בשני המיקומים:
קחו בחשבון שאם התמונה לא מספיק גדולה, תראו סימן ליד התמונה , ומעבר עליו יבהיר כי התמונה לא מספיק גדולה בשביל להופיע כמודעת ניוז פייד:
אם התמונה תהיה קטנה מ-600 פיקסל על 225 פיקסל, המודעה תוצג לפי הפורמט הישן עם תמונה קטנה (90 על 90 פיקסל):
במידה ותחרגו מכמות התווים המותרת (90 תווים), התווים המיותרים יסומנו בצבע מודגש – כרגע האופציה לא עובדת טוב עם עברית.
יעד המודעות:
ניתן לבחור לאיזה טאב יגיע הגולש שלחץ על המודעה.
לחצו על Show Advanced Options ואז תחת Landing View ניתן לבחור את הטאב שאליו תרצו להעביר את הגולש:
מיקום המודעות:
ניתן לבחור איפה המודעה תופיעה בפייסבוק, האם אנו מעדיפים שהמודעה תופיע בניוז פייד או כמודעת צד ימין או בשני המיקומים.
בשביל לבחור את המיקום של המודעות:
1. לחצו על Advanced Options
2. תחת Ad Placements בחרו את המקום שתקצו שהמודעה תופיע בו
למידע נוסף ניתן לקרוא את התיעוד המעודכן של פייסבוק בנושא
עדכון 27.9.13: אתר חדשות הפייסבוק Allfacebook פירסם עדכון שלי בנושא.
אהבתם? יש לכם שאלות? אשמח לשיתוף או לייק למאמר