משתמשי פייסבוק בישראל 2020 – אינפוגרפיקה

מידע על משתמשי פייסבוק בישראל לשנת 2020 הוא נתונים שכולנו חייבים להכיר, בעיקר בעקבות התקופה האחרונה שהייתה לא פשוטה בלשון המעטה.

שנת 2020 הייתה מפתיעה במיוחד ומצאנו את עצמנו מסתגלים מהר מאוד לשינויים ומפתחים הרגלים חדשים בעקבות זאת. גם בעולם הדיגיטל ראינו את זה קורה. כפי שהצגנו זאת באינפוגרפיקה של תוצאות סקר השכר לשנת 2020, ראינו כי השכר ירד משמעותית, גל פיטורים גדול התחולל בתחום וכן השאיפות של העובדים השתנו בהתאם. לכן השנה יותר מתמיד אנחנו מתרגשים להביא לכם את הנתונים המעניינים ביותר בנוגע לגלישת ישראלים בפייסבוק ולהבין האם גם בנושא זה חלו שינויים.

בין הנושאים שבדקנו ואנחנו בטוחים שאתם סקרנים לגלות – מה הגיל ורמת ההשכלה הממוצעת בקרב משתמשי פייסבוק בארץ? מהם הדפים האהובים והנצפים ביותר? מה לגבי המקצוע הנפוץ ביותר ואחוז הנשואים, הרווקים, המאורסים, והנשואים?
כל התשובות לשאלות המעניינות הללו נמצאות באינפוגרפיקה המעודכנת לשנת 2020 שעשינו לכם בנושא משתמשי פייסבוק בישראל.

תרגישו חופשי לשתף באתר או בפייסבוק שלכם.

אופן שימוש

מערכת ההפעלה של אנדרואיד ממשיכה להיות מערכת ההפעלה המובילה עם 67% מכלל הגולשים לעומת 26% בלבד לאייפון. אבל, אנחנו כן רואים התחזקות משמעותית לאפל בנתח שוק מאחר ובשנה שעברה הם עמדו על 22%, בעוד אנדרואיד היוותה 70% מנתח השוק. זוהי עלייה של ארבעה אחוזים!

תדירות פעילות

תדירות הפעילות כמעט ולא השתנתה. כך למשל, אנו עושים פחות לייקים לפוסטים, (13 לעומת 15), מגיבים טיפה יותר (7 לעומת 6 בשנה שעברה) ולוחצים קצת יותר על המודעות (25 קליקים לעומת 23 בשנה שעברה). יהיה מעניין לחשוב האם ההיבט הזה מעיד על שינוי מחשבתי מסוים שאנחנו צריכים לעשות? אולי לפרסם יותר מודעות לידים?

קטגוריות ראשיות

במקום הראשון נמצאת חברת Lancome מבית Loreal Paris, שלקחה את התואר הנכסף מחברת Mac שהחזיקה בו במהלך השנה האחרונה.

אפשר לומר שזה היה צפוי, כמובן כחלק מהשנה המטורפת שעברנו בעקבות הקורונה, אבל שימו לב שהארגון הממשלתי – משרד הבריאות עשו קפיצה מטורפת ועלו מהמקום העשירי והאחרון אל המקום הרביעי ברשימה.

נתון נוסף, שהפעם שבר לנו את הלב, הוא הירידה התלולה של קטגוריית האומנות והבידור היישר למקום האחרון. האם אפשר לומר שגם כאן מדובר בתופעות לוואי של הקורונה? 

דפים פופולריים

כמו בשנת 2019, גם השנה YNET נמצאת במקום הראשון עם 1.1 מיליון עוקבים, והם נותנים פייט לעמוד של הצינור שעומד גם הוא על 1.1 מיליון עוקבים. העמוד של צה"ל נדחק החוצה מהרשימה ומפנה מקום ל-N12 שמצליחה להתברג ברגע האחרון במקום ה-10. שימו לב, מתוך עשרה מקומות – שבעה עמודים מוגדרים כאתרי חדשות! האם זה מעיד על כוחה של התקשורת בעידן הדיגיטלי? 

תודה לחברת VIGO על המידע על הדפים הפופלריים.

משתמשי פייסבוק בישראל 2020 - אינפוגרפיקה

סטטיסטיקות משתמשי פייסבוק בישראל

קצת על המעצבת

ענבל כץ, סמנכ"לית לקוחות, בת 37, מתגוררת בתל אביב.
בוגרת עיצוב גרפי בשנקר. אחראית על כלל הלקוחות מבחינת עיצובים וקשר שוטף מול הלקוחות.

טבלאות שכר שיווק דיגיטלי

פוסטים נוספים: