בחודש האחרון קרו המון שינויים בפייסבוק, חלק בממשק ניהול העמודים וחלקם במערכת הפרסום. חלק מהשינויים לא יהיה קיימים אצלכם, ורוב הסיכויים שהם יופיעו בשבועות הקרובים. בסוף הפוסט הוספתי בונוס קטן: מדריך מפורט – איך לתחזק את העמוד פייסבוק שלכם.
הנה כמה החידושים שקרו בשבועיים האחרונים בפייסבוק – למקרה שפיספסתם:

# ממשק תזמון הפוסטים הפך להיות יותר פשוט

מסוג הדברים שאיך לא חשבו עליהם קודם. בשביל לתזמן פוסט – פשוט צריך לבחור את התאריך מהיומן:

timing-post-facebook

פירסמתי את השינוי הזה באתר חדשות הפייסבוק AllFacebook.com.

# ממשק הורדת החשבונות בפאוור אדיטור השתנה והפך להיות יותר נוח לעבודה

אפשר לבחור בין חשבונות פרסום, דפים ואפשרויות נוספות. הוא עדין נתקע לפעמים:

download-data-powerditor

 

# ניתן לערוך את התמונה שמעלים למודעות לייקים באדס מנגר

פייסבוק הוסיפה את האפשרות לערוך את התמונות שמעלים למודעות לייקים באדס מנגר:

reposition-images-ads-manager1

פירסמתי את השינוי גם באתר AllFacebook.com.

# פייסבוק משנה את כפתורי השיתופים באתרים חיצונים

הם טוענים שהעיצוב החדש מעלה את כמות השיתופים:

new-share-like-website-facebook

לפוסט המלא באתר המפתחים של פייסבוק

# עיצוב חדש למודעות לייקים בדסקטופ

כפתור הלייק הפך להיות כפתור דומה לכפתור של מודעות הלייקים בניוז-פייד

mobile-like-ads-in-newfeed

העיצוב החדש פורסם גם באתר Allfacebook.com

 

# בפאוור אדיטור אפשר לבחור כמה פוסטים אנחנו רוצים לראות ברשימת הפוסטים

כשנכנסים בפאוור אדיטור לניהול פוסטים, ניתן לבחור לראות יותר מה-25 פוסטים האחרונים

13-11-2013 12-25-36

# פייסבוק מוסיפה הסברים ליד כל אופציה במערכת הפרסום

לא מבינים מה זה אומר? ליד כל אופציה יש סימן i קטן שנותן הסבר קצר במערכת הפרסום:

examples-ads-facebook

# פייסבוק מוסיפה את האפשרות להוספת מודעות וידאו למודעות להתקנות אפליקציות גם באדס מנג'ר

האופציה פתוחה גם באדס מנגר:

video-mobile-install-ad

# פייסבוק מוסיפה לינק ישירות לדו"חות מהפאוור אדיטור

 

לחיצה על הלינק תפתח את מערכת הדוחות עם סינון ישירות לקמפיין (למאמר שלי על מערכת הדו"חות של פייסבוק)

link-report-powereditor

בנוסף בממשק ניהול של הפאוור אדיטור יש לינק ישירות לדו"חות:

report-link-power-editor

# מתקפת קידום של פייסבוק למערכת הפרסום לקראת החגים

פייסבוק יצאה במסע פרסום במערכת הניהול של העמודים לראת החגים:

facebook-promote4

השג לייקים ליד העיר שלך:

facebook-promote3

ואפילו סרטון:
facebook-promote2

לדעתי קצת אגרסיבי ומוגזם

# פייסבוק מרחיבה את אפשרות הטירגוט ה-Partner Categories

מפרסמים לארצות הברית? יצא לכם כבר להשתמש ב-Partner Categories? פייסבוק מאפשרת לכם לטרגט משתמשים בארצות הברית לפי הרגלי הקנייה שלהם. עד היום היו למעלה מ-500 סוגים שונים של הרגלי קנייה היום, פייסבוק הכריזה על הרחבה של הטירגוט ללמעלה מ-1000 קטגוריות. אחד הכלים החזקים ביותר לפרסום בארצות הברית

new-partner-categories

החידוש הזה פורסם גם בAllFacebook

# פייסבוק מחזירה את האפשרות ליצור קופון לפרסום בלבד דרך הפאוור אדיטור

עד היום כדי ליצור קופון היה עלינו ליצור אותו דרך הממשק ניהול של העמוד ולפרסם אותו. היום ניתן ליצור קופון שלא קיים בעמוד (dark post) דרך הפאוור אדיטור

dark-offer-post
לפני כמה חודשים פירסמתי את האופציה הזו ב-AllFacebook.com , ומאז היא נעלמה והיום שוב חזרה.

# פייסבוק מאפשרת ליצור עד 6 מודעות לינק-פוסט שונות בלחיצת כפתור

עד היום היה ניתן ליצור מודעה אחת לאתר חיצוני באדס מנגר. עכשיו אפשר לבחור עד 6 תמונות וליצור 6 מודעות שונות בלחיצת כפתור

Link-Post-Ads

 החידוש הזה פורסם ב-Allfacebook, והוא דומה מאוד לחידוש דומה שפרסמתי בעבר, יצירת 6 מודעות לייקים בלחיצת כפתור.

# מתזמנים פוסטים? עכשיו תוכלו לראות כמה פוסטים מתוזמנים יש לכם ישירות בממשק הניהול

מעל ממשק הניהול מופיע כמה פוסטים מתוזמנים יש לכם, חידוש מאוד שימושי:

1-scheduled-post

# משתמשים ב-Boost Post? עכשיו תוכלו לראות לטרגט תחומי עניין, ולכמה אנשים תוכלו להגיע

חידוש מעניין, פעם היינו יכולים לטרגט רק לפי אוהדי העמוד וחבריהם, או לטרגט לפי מיקום, מעכשיו אפשר גם להוסיף תחומי עניין. בנוסף ניתן לראות רק לכמה אנשים המודעה תיחשף מתוך הסך כל הכללי של הטירגוט שלנו. בעבר לא המלצתי על האופציה הזו בכלל. אני אנסה אותה ואעדכן.

boost=post-interests

# מחקר חדש מראה שהגדלים החדשים לפוסט-לינק העלו את הקליקים ב-69%

יותר קליקים = יותר תוצאות. מחקר חדש של חברת EdgeRankChacker מראה שהפוסט-לינק החדש העלה את הקליקים בצורה ניכרת לעומת הגודל הישן. לקריאת המחקר לחצו כאן.

New-Link-Images

# פייסבוק מדרגת את העמודים עם כוכבים

חלק מהעמודים קיבלו דירוג שמורכב מכוכבים – איך בדיוק הוא עובד? זה עדין תעלומה. מה שהצלחתי להבין עד עכשיו, מתחילים עם 2.5 כוכבים. כל ביקורת מעלה / מורידה את הכוכבים. יש לכם ביקורות מעולות ואין לכם 5 כוכבים? כנראה שאין לכם מספיק.

review-pages

# ולסיום בונוס: מדריך: איך לתחזק את העמוד פייסבוק שלכם

חברת ShortStack כתבה מדריך מפורט מאוד על תיחזוק עמוד פייסבוק, בין היתר המדריך כולל הסברים איך להמיר פרופיל לעמוד פייסבוק, איך לשנות לעמוד פייסבוק את השם ועוד. להורדת המדריך לחצו כאן.

Facebook-Maintenance-Manual

עדכון 30/11: בתקופה מאז פרסום המאמר היו עוד הרבה שינויים ולכן כתבתי פוסט נוסף עם שינויים ועדכונים – חלק ב'

אשמח לשיתוף או לייק למאמר

2 תגובות
  1. אלכס הגב

    אתה יכול בבקשה להגיד לי באיזה תוסף תגובות אתה משתמש באתר?

השארת תגובה

רוצים להישאר מעודכנים?

הרשמו לניוזלטר שלנו!