קטגוריה: פייסבוק

אופטימיזציה לקמפיינים בפייסבוק בעזרת חוקים אוטומטיים

במאמר הבא נעסוק בבניית חוקים מותאמים אישית למטרות שלנו במטרה לחסוך עלויות, לשפר תוצאות ולתת למערכת כמה שיותר לעבוד במקומנו על הפעולות היום יומיות, ולפנות את הזמן שלנו למציאת קהלים חדשים, קראייטיב חדש ורעיונות חדשים.

להמשך קריאה »

מבוא לאופטימיזציה לקמפיינים ממומנים בפייסבוק

איך עושים אופטימזציה בפייסבוק? איך מסתכלים על מספרים? מה עושים עם מודעות? מה אומר לי אדסט שהמחיר לתוצאה שלו יקר ומה אומר לי אדסט שמחיר לתוצאה שלו מתחת למחיר יעד שלי? איך קורה שאנחנו מריצים קמפיין ואחרי כמה ימים הוא פשוט דועך?

להמשך קריאה »

קייס סטאדי – אל על

קייס סטאדי שישי שלנו שפורסם ע"י פייסבוק! כיצד הקמנו קמפיין רימרקטינג דינאמי לאל על בעולם התיירות והבאנו מתעניינים בטיסות לזירת מכירות מיוחדת של אל על מונפש (שנוצר בעזרת חברת הסטארטאפ Shuttlerock)

להמשך קריאה »

פרסום במסנג'ר

לאחרונה, פייסבוק הוציאה כלים חדשים לפרסום במסנג'ר, החל ממודעות שפותחות שיחה עם העמוד, ועד למודעות שקופצות במסנגר בתור הודעה לכל מי שכבר דיבר עם העמוד.

להמשך קריאה »

מודעות קנבס

מודעת קנבס בפייסבוק מוסיפה חוויה ומאפשר פרסום פוסטים בקליק, במסך מלא ובצורה מותאמת לנייד, כדי להציג שילוב של תמונות, קבצי וידיאו, קטעי טקסט וקישורים.

המפרסמים יכולים ליצור קנבס ב- Canvas Editor (אותו ניתן לאתר באזור Publishing Tools בעמוד שלהם). לאחר שסיימתם, תקבלו קישור לשימוש באתר האינטרנט שלכם ומודעות המרה לאתר.

להמשך קריאה »

שובו של ה-Boost Post

אחד הכלים הכי מושמצים בפרסום בפייסבוק הוא ה-Boost Post. לאחרונה, פייסבוק שיפרה את הכלי והוא מאפשר טירגוט מדויק, מעקב אחרי המרות וקידום לפוסטים בצורה נוחה

להמשך קריאה »

אינפוגרפיקה – משתמשי פייסבוק בישראל 2014

תוהים מה הגיל ורמת ההשכלה הממוצעת בקרב משתמשי פייסבוק בארץ?
מה לגביי המקצוע הנפוץ ביותר ואחוז הנשואים, הרווקים, המאורסים, והנשואים?
מהם הדפים האהובים והנצפים ביותר בארץ? איך ישראלים מעדיפים לגלוש בפייסבוק? דרך המחשב, האייפון, או בכלל בבלאקברי….
כל התשובות לשאלות שלכם (ועוד…) נמצאות באנפוגרפיקה החדשה שעשינו לכם בנושא סטטיסטיקות משתמשי פייסבוק בארץ 🙂

להמשך קריאה »