ניהול ערוצי תוכן:

 

ערוצי התוכן במדיה החברתית יוצרים ערך לחברות ומותגים וליצור דיאלוג עם הלקוחות הפוטנציאלים של העסק. איפיון ערוצי התוכן הרלוונטים נעשה תוך חשיבה על הערוצים הרלוונטיים לכל לקוח ומציאת קהל היעד המתאים בכל ערוץ שיווקי. תחום התוכן הדיגיטלי הינו תחום חדש ומאתגר לכל עסק. ההצלחה בפעילות כזו הינה כתוצאה מהבנה אסטרטגית של קהל היעד והמסרים המתאימים.

תחומי פעילות:

 

– מחקר מקדים בטרם כניסה לפעילות במדיה הדיגיטאלית
– עיצוב אסטרטגיה דיגיטאלית
– פעילות שיווקית במנועי חיפוש וברשתות החברתיות
– ניהול אסטרטגיות מעורבות בקהלי היעד הרלוונטים
– מעקב, ניתוח ואופטימיזציה לפעילות דיגיטאלית.

 

תחומי פעילות:

במסגרת הפתרונות, אנו מלווים חברות וארגונים ומסייעים להם להתמודד בהצלחה מול האתגרים הקיימים בדיגיטאל. אנו נלווה את החברה החל מהחשיבה אסטרטגית עד מכלול הפעולות במדיה הדיגיטאלית.

 

אנו נלווה את הלקוח בכל מהלך הפעילות :

  • חשיבה ותכנון אסטרטגי במכלול הפעולות במדיה הדיגיטלית : אתר, רשתות חברתיות, בלוג, שיווק במייל וכדומה.
  • בחירת ערוצי פרסום ברשתות החברתיות ובמדיה הדיגיטלית.
  • מדדים ותוצאות – על פי דוחות חודשיים מפורטים.
  • ביצוע תהליכי שיפור ואופטימיזציה.