פייסבוק ככלי למשיכת מתעניינים ליריד הדירות
רקע
Fialkov Digital היא סוכנות פרסום שמתרכזת במכירות באינטרנט ויצור לידים. מרכז הבנייה הישראלי הינה קבוצה של חברות המספקות לציבור הפרטי והמקצועי במדינת ישראל שירותים במספר תחומים, בינהם: מרכז המבקרים, מכללת בילדינג, בית הספר לעיצוב, ייעוץ ותערוכות דיור ונדל"ן.
מטרות הקמפיין
אסטרטגייה
פילוח:
שימוש בכלים מתקדמים של פייסבוק היה קריטי להצלחה של הקמפיין. בהתחשב בכמות המוגבלת של המתעניינים בדירות חדשות בארץ בשנה, מציאת הקהל הנכון יאפשר להביא נרשמים רבים במחיר זול בפייסבוק. השתמשנו בקהל מותאם אישית בשביל להביא את הקהל הנכון על בסיס מידע קיים של מרכז הבנייה. שימוש נכון באופצית הקהל דומה (Lookalike) גרם לפייסבוק להציג את המודעה לקהלים דומים לרשימות המקוריות. בנוסף, שימוש רחב ומפולח ברימרקטינג בפייסבוק (WCA) איפשר להחזיר לקוחות שלא מילאו פרטים תוך פילוח מתעניינים מגוגל, פייסבוק ובאנרים ברחבי האינטרנט.
קריאטיב:
בנינו תוכנית קראיטיב למודעות ששמה דגש על היתרונות של יריד הדירות והחוזקות של המותג של מרכז הבניה. השימוש במודעות ניוז פייד ומודעות צד עשו אפקט גדול בהבאת גולשים לאתר יריד הדירות. שימוש בכפתורי הנעה החדשים של פייסבוק (CTA) עזרו להעלות את הCTR של המודעות
דוגמא למודעה
תוצאות הקמפיין
ביחד עם כלים מתקדמים של פייסבוק, הבאנו עלויות זולות של נרשמים ליריד והחזר על ההשקעה מעבר למצופה.
בהשוואה לטירגוטים רגילים של פייסבוק, הצלחנו להביא את התוצאות הבאות:
נרשמים יותר זולים – 42% Lower CPL
החזר על ההשקעה יותר גבוה – 340% Higher ROI
אחוז הקלה על המודעה יותר גבוה – 190% Higher CTR
אחוז המרה יותר גבוה – 230% Higher Conversion Rates – בהשוואה לפרסומות באפיקים אחרים (באנרים, גוגל)
"מרכז הבנייה הישראלי משקיע משאבים רבים על מנת להגיע ללקוחות בכל קצוות המדינה. הפלטפורמה החברתית נותנת לנו מענה טוב ויעיל להגעה ללקוחותינו הפוטנציאליים בתחומים השונים בהם אנו עוסקים."
טל ספיבק, סמנכ"ל שיווק, מרכז הבנייה הישראלי
"השימוש בכלים המתקדמים של פייסבוק היה חשוב להצלחה של הקמפיין. בהתחשב במספר המצומצם של קוני הדירות בישראל בשנה, מציאת לקוחות פוטנצילים
בפייסבוק בעלות נמוכה הייתה מאוד חשובה לשיווק של הקמפיין."
ערן רולס, יו"ר, מרכז הבנייה הישראלי